سفارش تبلیغ
صبا ویژن

آژانس مهرپرواز

بهترین رستوران های دیدیم در منطقه آلتینکوم
مسلما شما هم تا به حال تعریف طعم لذیذ غذاهای ترکیه ای را شنیده اید و احتمالا می دانید که غذاهای ترکیه و علی الخصوص کباب هایش چقدر لذیذ و خوشمزه هستند. به خاطر همین هم هست که اکثر توریستان خوردن غذاهای جدید و خوشمزه را به عنوان یکی از جذاب ترین تفریحات سفر به ترکیه می شناسند. با این حساب، به شما توصیه می کنیم که اگر شما هم به ترکیه سفر کردید، حتما طعم اصیل غذاهای ترکیه را بچشید و فرصت را برای چشیدن طعم های جدید از دست ندهید. خوشبختانه باید بگوییم که طعم غذاهای همه شهرهای ترکیه لذیذ است و شما به هر شهری در ترکیه که سفر کنید، می توانید انتظار امتحان کردن جذاب ترین طعم و مزه های ممکن را داشته باشید. این قاعده در مورد شهر زیبا و ساحلی دیدیم نیز صدق می کند و در دیدیم نیز رستوران های بسیار خوبی ساخته شده است که اتفاقا غذاهای بسیار لذیذ و با کیفیتی هم در آن ها سرو می شود. ما در ادامه می خواهیم شما را با بهترین رستوران های دیدیم در منطقه آلتینکوم آشنا کنیم و به شما بگوییم که هر کدام از رستوران های دیدیم به خاطر سرو چه غذایی است که مشهور شده اند. ذکر این نکته لازم است که منطقه آلتینکوم یکی از مشهورترین و جذاب ترین مناطق توریستی شهر دیدیم است و به همین دلیل ما به سراغ معرفی رستوران های این منطقه از دیدیم رفته ایم.
رستوران پلیکان دیدیم
رستوران پلیکان دیدیم یکی از مشهورترین رستوران های دیدیم در منطقه آلتینکوم است. در این رستوران صبحانه، ناهار، شام و میان وعده های بسیار خوشمزه ای سرو می شود و در منوی آن نام انواع غذاهای اروپایی، ترکیه ای و انگلیسی به چشم می خورد. به شما توصیه می کنیم که در قیمت تور دیدیم حتما استیک های خوشمزه رستوران پلیکان دیدیم را امتحان کنید. خبر خوبی که در مورد این رستوران برایتان داریم، این است که علاوه بر اینکه غذاهای رستوران پلیکان دیدیم بسیار خوشمزه هستند، قیمت منصفانه ای نیز دارند.

رستوران توی دیدیم
در رستوران توی دیدیم وعده های صبحانه، ناهار، شام و میان وعده سرو می شود. این رستوران جزء بهترین رستوران های آلتینکوم دیدیم است و آشپزان آن در سرو غذاهای اروپایی و ترکیه ای تبحر بسیار خاصی دارند. در محوطه خارجی این رستوران در دیدیم، صندلی های چوبی چیده شده است و سایه بان هایی نیز بالای میزها تعبیه شده است تا مهمانان بتوانند تجربه جالب تری را در رستوران توی دیدیم کسب کنند و غذایشان را در محیطی دوستانه در فضای باز میل کنند.

رستوران توپکاپی دیدیم
رستوران توپکاپی دیدیم در بلوار آتاتورک یکی از بهترین رستوران های دیدیم در سرو صبحانه، ناهار، شام و میان وعده است. در این رستوران غذاهای ترکیه ای، اروپایی و بین المللی سرو می شود. طعم لذیذ غذاهایی که در این رستوران سرو می شوند، باعث محبوبیت رستوران توپکاپی دیدیم بین توریستان شده است. در واقع با اینکه قیمت غذاهای رستوران توپکاپی کمی به نسبت دیگر رستوران های دیدیم بالا است، اما با این حال این رستوران به عنوان یکی از محبوب ترین رستوران های دیدیم در منطقه آلتینکوم شناخته می شود و خیلی از توریستان از غذا خوردن در آن استقبال می کنند. 

رستوران سیرک دیدیم 
رستوران سیرک یا رستوران سیرکوس یک رستوران مشهور در دیدیم است که عمده شهرتش به خاطر سرو غذاهای ایتالیایی است. طعم غذاهای ایتالیایی رستوران سیرک دیدیم معرکه است و نحوه سرویس دهی نیز در این رستوران بسیار مناسب است. با همه این اوصاف، می توان گفت که رستوران سیرک دیدیم یکی از بهترین رستوران های آلتینکوم دیدیم است و با اینکه غذای ارزان تر نیز در رستوران های اطراف آن پیدا می شود، اما به جرئت می توان گفت که مثال غذاهای این رستوران را در جای دیگری در دیدیم نمی توانید پیدا کنید.

رستوران مای ادن دیدیم
رستوران مای ادن دیدیم در خیابان یالی در شهر زیبای دیدیم واقع شده است. در منوی این رستوران به عنوان یکی از بهترین رستوران های دیدیم در منطقه آلتینکوم، انواع غذاهای مکزیکی، هندی، اروپایی، ترکیه ای و همین طور غذاهای دریایی به چشم می خورد. برتری این رستوران به خاطر تنوع منو، خوب بودن طعم غذاها و همین طور مناسب بودن قیمت غذاهایش به عنوان یکی از بهترین رستوران های دیدیم شناخته می شود. به شما توصیه می کنیم که اگر به دنبال غذای ارزان و باکیفیت در تور دیدیم هستید، حتما به این رستوران در منطقه آلتینکوم مراجعه کنید.برای رزرو تور نوروزی دیدیم می توانید با همکاران ما در آژانس گردشگری مهرپرواز تماس بگیرید.