سفارش تبلیغ
صبا ویژن

آژانس مهرپرواز

همان طور که می دانید سفر به دبی یک سفر لوکس تلقی می شود و در آن هر گونه امکانات رفاهی و تفریحی به بهترین شکل و با بیشترین کیفیت برای توریستان تدارک دیده شده است. احتمالا شما هم در مورد قیمت های زیاد تفریحات و اقامت در دبی نقل قول های زیادی شنیده اید. رستوران های لوکس متعددی در دبی واقع شده اند که انواع غذاهای با کیفیت را سرو می کنند و بالطبع قیمت های غذاهایشان بالا است. اما باید به شما بگوییم که خوردن غذا در دبی همیشه به آن گرانی که فکر می کنید نیست! ما در اینجا برایتان لیستی از بهترین رستوران های ارزان دبی را تهیه کرده ایم که کیفیت غذاهایشان به اندازه رستوران های خوب و لوکس دبی است، اما قیمت هایشان کمتر است. 
رستوران نور | Nur Malaysia
این رستوران یکی از مشهورترین رستوران های ارزان دبی است که به خاطر غذاهای مالزیاییش شهرت زیادی پیدا کرده است. صبحانه های این رستوران نیز که از مرغ سوخاری، برنج با چاشنی نارگیل، تخم مرغ و ماهی سرخ شده تشکیل شده اند، بین توریستان بسیار محبوب هستند. به شما قول می دهیم که از رفتن به رستوران نور در تور ارزان دبی پشیمان نخواهید شد،چراکه غذاهایش به شدت خوشمزه هستند و از طرفی با سفارش غذاهای آن جیبتان خالی نمی شود!

رستوران های ارزان دبی

رستوران هانوی | Hanoi
رستوران هانوی یکی دیگر از رستوران های ارزان دبی است که ظاهر بسیار شیکی دارد.این رستوران انواع غذاهای ویتنامی را سرو می کند و به قدری غذاهایش لذیذ هستند که توریستان دیگر کشورها نیز از طعم غذاهایش رضایت کامل دارند. بهترین غذای این رستوران بان بول است. این غذا یک بشقاب نودل است که با بادام زمینی، سالاد و خمیر سویا سرو می شود. به شما توصیه می کنیم که طعم آن را به خاطر بسپارید، چراکه مطمئنا دلتان را برای چشیدن طعم بی نظیرش تنگ خواهد شد.

رستوران های ارزان دبی

رستوران فوچیسا | Fuchsia
این رستوران تایلندی در دبی به یکی از محبوب ترین رستوران های ارزان دبی تبدیل شده است. نکته جالب در مورد این رستوران این است که همه مواد اولیه این رستوران به صورت ارگانیک داخل رستوران تولید و کشت می شود. این محصولات با کیفیت به بهترین شکل با هنر دست سرآشپز رستوران طبخ می شوند و طعمی آفریده می شود که مثالش را در هیچ رستوران دیگری نمی توانید پیدا کنید.

رستوران های ارزان دبی

رستوران فلافل سلطان دبی | Sultan Dubai Falafel Restaurant
اگر شما هم عاشق فلافل هستید، بدون معطلی به رستوران فلافل سلطان دبی بروید. این رستوران بهترین فلافل های دبی را سرو می کند و فلافل هایش حرف ندارند. در این رستوران ارزان دبی می توانید با قیمتی مناسب یک فلافل با کیفیت و خوشمزه میل کنید.
رستوران 3 فیلز | 3 Fils
اگر شما هم فکر می کنید که نودل یک غذای فوری و مختصر است و جای غذای اصلی را نمی گیرد، باید فکرتان را عوض کنید! چراکه رستوران 3 فیلز نودل هایی سرو می کند که نظرتان را به کل تغییر می دهند و طعم بی نظیرشان شگفت زده تان می کند! از همه مهمتر اینکه غذاهایش به شدت با کیفیت هستند و شما با یک قیمت مناسب می توانید یک وعده غذای لذیذ را در این رستوران ارزان در دبی میل کنید.

رستوران های ارزان دبی

رستوران عرب آیلند | Arab Island Restaurant
اگر می خواهید که یک شام شاهانه میل کنید، اما صورتحساب شاهانه ای پرداخت نکنید؛ باید به به رستوران عرب آیلند در دبی سر بزنید. در این رستوران می توانید یک کاسه سوپ لذیذ و یک بشقاب برنج با گوشت گوساله و سبزیجات میل کنید. بعد از آن هم می توانید ساعتی را همراه با دوستان یا خانواده تان پینت بال بازی کنید و یک سرگرمی جالب داشته باشید.
رستوران داپوئر کیتا | Dapoer Kita Restaurant
در این رستوران انواع غذاهای اندونزی طبخ می شود و بهترین غذاها با ارزان ترین قیمت به مهمانان آفر داده می شود. غذای مخصوص این رستوران که حتما باید امتحانش کنید ترکیبی از سبزیجات بخار پز شده با تخم مرغ و خمیر سویا است. البته دیگر غذاهای این رستوران نیز طعم فوق العاده بی نظیری دارند و محیط داخلی آن نیز بسیار سرزنده و جذاب است. 

رستوران های دبی

رستوران زاروب |Zaroob
رستوران زاروب یکی از بهترین رستوران های ارزان دبی است و غذاهای مصری بی نظیری سرو می کند. کوشاری یکی از بی نظیرترین غذاهای این رستوران است که ترکیبی از برنج، عدس و پاستا است که با سس سیر و گوجه و پیاز سرخ شده سرو می شود. عطر این غذا به قدری جذاب است که مطمئنا با بوییدن آن اشتهایتان به شدت افزایش پیدا خواهد کرد.اگر شما هم قصد سفر به دبی را دارید، برای رزرو تورهای خارجی با همکاران ما درآژانس مسافرتی مهر پرواز تماس بگیرید.

رستوران های دبی