سفارش تبلیغ
صبا ویژن

آژانس مهرپرواز

معابد بودا و هندوی زیادی در کشور تایلند قرار دارد که هر کدام دارای قدمت تاریخی زیادی بوده و معماری حیرت انگیز آنها چشم هر بیننده ایی را به خود خیر می کند. با همراهی آژانس گردشگری مهرپرواز با چند معبد این کشور آشنا شوید.


بودای بزرگ قدیمی پوکت
برای بازدید از مجسمه بودای بزرگ معمولا توریستان مستقیما به دیدار مجسمه بزرگ سفید رنگ مرمرین در چالونگ می روند! اما باید بدانید که مجسمه طلایی وات خائو رانگ در واقع مجسمه بودای اصلی جزیره پوکتاست، اما از دید توریستان پنهان مانده است. مزیت مجسمه طلایی بودا این است که شما به راحتی می توانید در تور ارزان پوکت به دور از همهمه و جمعیت توریستان کنار مجسمه بودا بایستید و عکس های یادگاری بگیرید.

 

معبد وات پراکائو بانکوک
معبد وات پراکائو مهمترین ساختمان گرند پالاس بانکوک می باشد که به معنی معبد بودای زمردین می باشد . در زمان ورود به گرند پالاس شما باید لباس مناسب به تن کنید . این معبد مفتخر به داشتن مجسمه بودایی زمردین می باشد که مقدس ترین مجسمه بودا در کشور تایلند می باشد . مجسمه بودای زمردین دارای ارتفاع 45 سانتیمتر می باشد و دارای 3 لباس زرین می باشد که بر حسب تغییر فصل توسط پادشاه تایلند طی مراسمی ویژه تعویض شده و دو لباس دیگر در مجموعه کاخ به نمایش گذاشته می شود مسافران و گردشگران تور لحظه آخری بانکوک می توانند از جاذبه های گردشگری بانکوک دیدن نمایند.

معبد وانسانگ وارارام پاتایا
معبد وانسانگ وارارام که در سال 1976 بنا شده که در 3 کیلومتری باغ نانگ نوچ و 12 کیلومتری جنوب پاتایا قرار گرفته است. معماری این سازه بسیار خلاقانه و زیبا است که الهام گرفته از معماری ژاپنی، چینی، هندی،سوئیسی می باشد. ین معبد مقدس مکانی برای مدتیشن است و تعدادی از مردم تایلند معتقدند که با مدیشتن آرامش خدایان به آنها منتقل می شود. کلاس های مدتیشتن نیز به صورت دانم در این محل برگزار می شود.


در کنار این معبد مقدس موزه معروف چینی ویهان سیان قرار گرفته است که گنجینه ای از اشیای ارزشمند و قدیمی چین در را به چشم می خورد. دور تا دور اطراف معبد وانسانگ با باغ های زیبا و سرسبز و دریاچه های پر آب و ساختمان های پر جلالا و شکوه احاطه شده که زیبایی این مکان را دوچندان کرده است. برای اطلاع از قیمت تور پاتایا با مهرپرواز همراه باشید.